Stan, Stallet och Becca :)

Idag har jag varit i stan me Becca och Zazza som jag skrev tidigare :P
Har äntligen köpt nya skor :)
Efter stan så åkte jag och Becca till Vårsta för att sedan gå till stallet :P
Innan vi gick till stallet träffade vi Jeppe och Robban en liten stund nere på pizzan.

På väg till stallet var de jävligt mycke snö och Becca fick lust att lägga sig ner en liten stund :P
Becca orkade tyvär inte rida idag så hon mockade bara och gav lilla Wille mat :) Han har blivit en riktig tjockis nu *Haha*



Efter stallet gick vi hem till Becca. Vi la oss i sängen och kollade på TV hehe :P
Senare kom Tobbe och Sandra förbi så vi kunde säga GRATTIS till Tobbe som fyller 19 år idag :)



Kommentarer
Postat av: beccabus

haha snygg bild på mig när jag ligger i snön ;)!

2009-03-13 @ 13:26:06
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/
Postat av: Marre

ja, den e skit het :P

2009-03-14 @ 14:39:02
URL: http://lillasyster89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0