Lördag

Vaknade ganska tidigt idag, börjar bli en vana nu att vakna mellan 8 - 10.
Efter frukosten åkte jag med mamma för att kolla på soffor till vardagsrummet :) De fanns en massa snygga och sköna soffor, men jag hittade en favorit. Den skulle man lätt kunna sova i utan att behöva ligga ner. Den va så grymt skön att man nästan somna så fort man satte sig i den. Man kunde fälla ut fotstöd också :P



Efter det åkte vi till Heron för att jag ville kolla på en jacka :)
Hittade den jag sökte och mamma var så snäll att hon köpte den åt mig :)
Men jag ska betala tillbaka, men hon sa att om jag verkligen slutar röka på riktigt så fick jag den av henne :)



Fjällräven :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0