Helgen :P




Fredag: Var i skolan redan kl 9 för att skriva ett prov, men fick börja ca 10. Efter provet åkte jag och Fredrik till stan för att äta. Efter de åkte jag hem och gjorde typ inget alls. Var hemma hela kvällen och bara tog de lugnt.

Lördag: Vaknade första gången kl 7 på morronen, inte precis de jag ville :( Men lyckades somna om och sov till 9. Kl 1 gick jag, mamma, pappa och Kakan till Eric för att fira hans 18 års dag :) Efter några timmar gick jag och Kakan hem :).
Senare gick jag och Kakan hem till Nicki, vi satt och snackade lite skit. De va ett tag sen man umgicks me henne tyvär :(.
När vi hade gått därifrån kom Anders en stund

Söndag: Vaknade kl 8 men somna om som tur va, gick upp runt halv 1 :)
Har bara varit hemma hela dan och lagt mitt pussel :P snart klar :). Mamma fick damp så jag har städat hela huset :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0