Ingen förstår

De finns aldrig någon som kommer att förstå. Ingen i hela världen. För att Marre är världens bästa människa och de finns aldrig någon som skulle kunna ta hennes plats. Visst, jag har haft massvis utav vänner som kanske har varit mina bästa vänner. Men jag kan inte riktigt förklara. Hon är som en storasyster för mig. Hon finns alltid där & hjälper mig när jag har de jobbigt och bara vill gräva ner mig i marken och bara försvinna föralltid. Jag har nu känt Marre i ett år men de känns så himla mycket längre. De känns som att vi växt upp med varandra. För jag känner henne så ordentligt. Ibland undrar jag om de finns någon som känner Marre lika bra som jag. Vi behöver inte prata med varandra för att förstå varann. Vi kan allt om varandra. Jag vet att jag alltid är välkommen hem till Marre. De spelar ingen roll om klockan är 4 på natten. För Marres familj är som min andra familj. Jag trivs bättre här än hemma. Så är det någon människa som jag alltid kommer att vända mig till, så är de Marre. Nu är det år 2009 .. & vi ska ha ett yttligare bra år tillsammans.
Du är allt för mig storasyster. Jag lämnar dig aldrig, inte för någon & de vet du om. Så glöm aldrig de!
Som sagt; Jag älskar dig mest!

/ Från rebecca.

Kommentarer
Postat av: Tony

okej , vad kul ! :D

Hallunda av alla ställen ? :O haha, hur kan du ? :P

2009-01-03 @ 21:48:36
URL: http://tonymikael.blogg.se/
Postat av: Marre

Du är underbar älskling! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och kommer alltid ställa upp för dig! Du är det bästa jag har och vill aldrig förlora dig! ÄLSKAR DIG MIN LILLASYSTER <3

2009-01-03 @ 23:35:39
URL: http://lillasyster89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0