:P

Äntligen onsdag och snart är de lov :) Har skrivit nationella i svenska B idag, de gick faktiskt jätte bra :) Lyckades skriva 6 sidor på bara 40 minuter och vi hade 5 timmar på oss :)
Så fick sluta kl 10:00. Efter provet gick jag och Fredrik upp till bygghallen för att han hade tänkt göra klart sin form, men jag ska börja med min på fredag så då ska han göra klart sin.
Men egentligen känns det helt onödigt att bygga en form och sedan gjuta en blomkruka för att för att få betyg i kursen.
Har ju praktik just nu och pappa behövde tydligen mig på fredag också :( Gör hellre riktiga saker en något krims krams.

Efter att jag hade gått runt med Fredrik i stan ett tag och bidragit med en 100 ing till ett spel han köpte så åkte jag till Centrum och snackade lite med Nattis medans jag väntade på att Kakan skulle komma.
Så när Kakan hade kommit till Centrum åkte vi hem för att sedan gå en promenad.
Jag och Kakan var nog ute och gick i ca 2 timmar. De va jätte skönt i solen :)

I morgon får jag sovmorgon för jag och Kakan ska gå till Vårdcentralen för att kolla lite saker :) Tänkte även passa på och kolla hur det står till med min förkylning, eftersom jag inte har blivit bättre under 1 månads tid och har fortfarande lock på öronen så jag hör knappt vad folk säger till mig :(

Glömde säga GRATTIS till min älskade brorson igår.
GRATTIS Melvin på 1 års dagen :) 31/3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0