Torsdag

Sitter i skolan och tråkar som vanligt, just nu har man natur :(
Men skönt med tillgång till en dator :)
Hade en jätte trevlig kväll igår, men natten blev då inte alls någe bra :(
Men skitsamma inget att sitt och deppa över :)
Snart är de luch :) eller de är 30 min kvar :( Börjar bli rätt hungrig.
Senare idag ska jag hem och plugga :( Har en inlämnings uppgift till i natt, så de är lite bråttom nu.
Sedan ska Becca min lilla älskling komma hem till mig, vi ska plugga tillsammans :)
Å sötnosen ska sova hemma hos mig :) så vi kommer åka tillsammans imorgon bitti, så de blir frukost tillsammans :)
De va ett tag sen vi verkligen umgicks gumman, de känns som om vi har glidit ifrån varann lite :( De vill jag inte, du och jag ska vara vänner för alltid, oavsett vad som händer.
Jag har saknar dig lillasyster Rebecca, men nu ska de bli som vanligt igen :)
Hör av mig senare :)




Kommentarer
Postat av: "pysen"

klart det alltid ska vara du&jag. Jag släpper dig inte för något. du vet att jag älskar dig storasyster. Vi kommer aldrig glida ifrån varann. <3

2008-10-16 @ 23:13:45
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/
Postat av: marre

jag älskar dig oxå mitt hjärta <3

2008-10-19 @ 12:37:40
URL: http://lillasyster89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0