Torsdag :)

Fy fan, i morgon är de fredag igen :) Men inte fan vet jag vad jag ska
hitta på heller . Har lust att shoppa riktigt ordentligt, men de har man inte pengar
till som vanligt. Måste fan ta mig i kragen och börja spara lite nu, så man kan shoppa
som satan sen .Fick pengar av mamma för ett tag sen, men de vart inte
så mycke shoppat för dom pengarna tyvär.

Nu sitter jag hemma i allafall och väntar på att lilla Becca ska bli klar i stallet och
hemma hos Dessan, så hon kan ta sitt arsle och komma hit :)
Fan i kväll ska vi ha kul bruden ;)

Är nu 1 vecka sedan min älskade mormor Anna - Lisa gick bort :( Saknar dig så otroligt mycke!
De här är den tyngsta och jobbigaste bort gången i mitt liv. De är något som har försvunnit, de känns så tomt helt plötsligt.
7 November ska du få vila i lugn och ro. Det kommer bli en riktigt jobbig dag, ska bara vara me på begravningen orkar inte sitta och fika med alla släktingar efter.
R.I.P min älskade Anna - Lisa Jannerstad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0