Torsdag

Jobbade inte idag heller, orkade inte gå upp som vanligt typ :)
Ringde till min praktik som jag ska börja med på måndag, kommer få börja halv 7 varje dag :( kommer va helt död.
Men de ska bli skoj, hoppas att jag kommer trivas bland alla killar.

Idag har jag varit med Frida ett tag, vi tog oss till badhuset och simmade i 1 timme, de blev ca 2 km.
Det var riktigt nice, känns bra att komma igång med träningen igen :) Har varit lite lat nu den senaste tiden, inte alls bra.
Efter det åkte vi hem till henne och fixade lite med min blogg, la in lite nya låtar och så fixade hon så att man ser kommentarerna :)
Sedan åkte jag hem till Becca och käkade middag med henne, sen kollade hon och jag på Andra Avenyn. Så nu har vi inte missat något, väntar bara på dom 3 nya som kommer på Söndag :) Så jävla spännande!
I morgon ska jag och Dessan först till Centrum och sen in till stan :) Ska bli kul att spendera en dag med dig hjärtat <3
Om jag hinner ska jag och Becca till badhuset och simma :) Å imorgon kommer sötnos hem från kryssningen, så då kan vi prata igen :) Hoppas du har de bra <3 puss på dig!



Dessan, älskling <3




Mitt liv, jag älskar er av hela mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Bruna ögon

Jag brukar också se på andra avenyn. puss

2008-10-31 @ 23:20:02
Postat av: Dessan

Jag älskar dig mest på denna jord och det vet du. <3<3

2008-11-05 @ 08:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0