Torsdag

Kom hem för inte alls länge sen, har varit med Fredrik efter skolan.
Ätit middag hemma hos honom och spelat monopol :P Haha, jag slog honom hårt i början men självklar skulle han ta täten och vinna över mig :(
Sedan åkte vi till Aspudden för att han skulle tatuera sig :P Så vi va där kl 19:00 men de vart lite strul innan så de vart lite senare än beräknat. Men den vart riktigt snygg, snyggare än vad jag trodde de skulle bli från början :P
Men hon var riktigt duktig, så de lär ju bli där jag gör min nästa tatuering..

I morgon ska jag till skolan och hämta lite saker, sedan ska jag åka till Becca som har praktik och hälsa på i slutet av dagen. Efter de ska vi åka till Tullinge kyrka för att tända lite ljus för våra nära och kära som har lämnat oss.
Jag ska tända för morfar, sven, mormor och clas. Jag tänker på er ofta ska ni veta och jag saknar er så otroligt mycke. Önskar att ni var i livet. Vila i frid alla älsklingar, jag älskar er! <3




Tatueringen jag har!



Tatuering jag ska göra! Ska lägga till Mormor någon stans oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0