Söndag kväll

Ja, nu är de söndag kväll och i morgon är det jobba som gäller.
Just nu sitter jag hemma med Becca som vanligt typ :) fast hon prata just nu me Dessan i telefon :P Jävla pratkvarn.
haha hörde något om sexparty ;)

Men idag har man bara varit hemma och typ tagit de lugnt, har sprungit runt i mina coola dun tåfflor och städat hela huset plus mitt rum. Men nu är det rent och fint :p Har varit rätt skönt att bara vara hemma helt själv :)
Men är så grymt kram sjuk just nu :( Å inte fan har man någon att kramas med heller :(
Juste har fått upp min hylla på väggen igen :) min egen designade hylla :P haha den byggde pappa åt mig när jag var 10 år tror jag :)
Ja, nu ska man väl inte göra speciellt mycke, umgås med Becca innan hon ska åka hem. Ska nog se en film innan jag ska sova. Blä måste upp kvart över 5 i morgon ;P Men sova kan man göra i bilen på väg till jobbet :P

 

Kommentarer
Postat av: Antee

Schysta toffels;)

2008-10-27 @ 19:47:02
Postat av: pysen rebecca

haha! håller med :D

2008-10-27 @ 22:09:39
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0