Sen Lördag - Tidig Söndag

Nu sitter man hemma och tråkar medans lilla Becca ligger i sängen och myser, hon lär väl somna snart som vanligt.
Idag har de absolut inte hänt något typ. Som sagt så bakade jag bullar förut med tvillingsyrran och syssling och dom vart jätte goda :P. Sedan gick jag och syssling ner till affären, köpte hårfärg. Efter de gick vi hem till syssling och fixade min blogg, så nu ser den bra ut :)
Gick hem, mötte Becca vid bussen och färgade håret när jag kom hem :) Så nu ser håret bra ut igen som tur är :P
Jag och Becca har väl inte precis gjort något ikväll. Skulle ha åkt till Tullinge och träffat en kompis, men så blev det inte.
Har aldrig varit med om att de ska ta 50 min från mig till Tullinge, men tydligen så göre de på natten/ kvällen.

På måndag blir det jobb :) Ska vara i Midsommarkransen hela veckan. Jobba med pappa, de lär väl bli lika skoj som vanligt, men nu är det ju äntligen på ett bygge igen och inte hemma hos någon privat person.
Veckan efter lovet blir det praktik i 4 veckor :P ska vara inne i stan, de lär väl bli helt okej. Hoppas på att de är trevliga människor man stöter på :P

Haha, som sagt nu har Becca somnat som vanligt. Så får väl sitta här ensam framför datorn tills jag blir trött.

 
Jag - Byggare bob :P

 

Kommentarer
Postat av: Bruna ögon

puss sötnos

2008-10-26 @ 13:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0