Onsdag

Blev inge jobbande för mig, men de blev en sväng med kakan och tommy till polisen för att fixa pass till tommy och sedan en sväng in till stan :) Köpte en ny bh :P Skit snygg.
Hittade en jätte fin klänning oxå, men vet inte om jag ska köpa den eller ett par byxor. De får vi se på Fredag :P
Sedan mötte jag Becca i tumba och så åkte vi hem till henne för att hämta hennes bad kläder och sen vart det en tripp hem till mig för att hämta mina bad kläder :P. Så runt 6 drog vi till badhuset :) De va riktigt nice å simma igen, kändes riktigt skönt efteråt :) 
Efter att vi hade simmat åkte vi hem till Becca igen och käkade nudlar, i alla fall gjorde jag de. 
Gick ner till Vårsta Centrum sen för att möta Dennis och då tog jag bussen hem. 
När jag kom hem gick jag å la mig i sängen å kollade på en film, somnade på 10 min som tur va. Annars hade jag nog legat vaken hela natten.




Mys stund med Melvin :)   Hejdå, mys :)       Ute och går me sötnos :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0