Måndag ;)

Ja, nu är de måndag igen :) men nu är det höstlov. Jag har ju tänkt att var duktig och jobba hela veckan, så har jobbat hela dagen idag. Gick upp halv 6 i morse :( blev inte så mycke sömn :) hade ett trevligt samtal på ca 3 timmar igår :)
Men sov som en stock sen när jag väl somna :) Var riktigt pigg i morse när klockan ringde, haha va uppe före pappa oxå, de händer inte ofta.
Men det har varit en rätt okej dag ida, men har varit kallt som satan och man frös hela dan :( De va jävligt skönt med en varm dusch när man kom hem :) Men de e så jävla jobbigt, måste ju ha på sig skydds skorna och hjälm, i vanliga fall brukar jag inte ha dom där jobbiga skorna och hjälm på mig, hur ofta händer de att man har den på skallen.
Haha, fick skit av någon ledare på bygget för att jag hade tagit av mig den ;)
Men man är ju så jävla sexig i hjälmen ;)



haha, eller inte. så jävla ful!

Men nu sitter jag hemma med Becca som vanligt :) hon har snott min mobil och håller på med att ta bilder på sig själv ;)
bland annat denna bild



Sötnos ;) <3



ja, å så här såg jag ut när jag skulle till centrum me pysssssssssssen !

Ikväll ska jag väl inte göra mer än att sitta och ruttna vid datan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0