Lördag

Är en rätt seg och tråkig lördag med en massa måsten. Blir inte riktigt som jag vill..

Fredag: Började med att åka in till stan med tvillingsyster för att shoppa ;) men de blev inte så mycke köpt för min del som tur e. är lite fattig just nu :(
Efter stan åkte jag till Rosenhill för att möta Becca på hennes jobb. Sedan åkte vi till Tullinge Kyrka, det var riktigt jobbigt att vara där och tända ljus. Upptäckte att morfars gravsten är helt mossig och att hans tant inte har varit där på länge, hon brukade alltid skönta om hans grav. :(
Men det såg lite bättre ut med mitt ljus :) Gick till minneslunden och tände ljus för mormor, sven och clas. 

 

Lördag: Har bara sovit och sedan bakat bullar med min tvilling och syssling :)
Så nu vet jag inte alls vad som händer, de lär ju visa sig under kvällen :P

  

Kommentarer
Postat av: rebecca "pysen"

vad mumsiga dom ser ut älskling! :) (Y)

2008-10-25 @ 20:52:35
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0