Helgen :D

Fredag
Började med att jag och Becca åkte till hennes skola för att hon skulle göra ett prov och redovisa.
Efter det åkte vi till hennes pappa och käkade lunch på resturangen där han jobbar :) Mums de va riktigt gott :P
När vi hade ätit klart åkte vi hem till henne för att byta om och åka till stallet :)
Vi red ut i skogen ca 1 timme :)



Efter att vi hade ridit åkte vi till nästa stall för att Becca skulle rida på lilla W ille ;)



När vi var klara så gick vi ner till vägen och då hade vi tur att bussen kom :) så  vi slapp gå till vårsta.
Vi åkte hem till Becca för att byta om och sedan åka hem till mig för att äta TACOS ;P
När vi skulle åka hem till mig visade de sig att de var ruskigt kallt så jag tog på mig världens snyggaste mössa :)



Haha!!!!!! skoja :P Den där kan man ju inte gå runt med :P
På vägen hem till mig möter vi en riktigt knäpp 62 årig gubbe som börjar diskutera med Becca medans jag satt och skratta åt dom :) Efter en stund blev Becca så arg att hon började säga ifrån :) Det slutade med att vi var nasister och att han var en bög jävel :) Gubben hatar Rasister och Nasister men är ändå emot bögar och påstår att dom inte är riktiga männsikor!  Kan man bli mer störd?

Lördag

Vaknade rätt tidigt, men jag och Becca gjorde oss klara för att åka till Odenplan för att fika :)
Men självklart började vi med en riktigt mumsig frukost :)



Efter frukosten åkte vi hem till Becca en sväng och sedan hem till mig för att vänta på söta Melvin :)
Under tiden åt vi lite godis :P



Hann inte träffa Melvin, så vi åkte till stan för att fika :P
Efter att vi hade fikat åkte vi hem till mig och då träffade vi sötnosen.
Som har blivit så stor och busig :)



Senare på kvällen efter den äckliga middagen så åkte jag och Becca till Heron City för att träffa Chrille, Pingu och Gusten :)
De blev en rätt lång buss resa och Beccas ben somnade ganska kraftigt, hahaha :P

 

Hörs om Söndagen senare :P


Kommentarer
Postat av: rebecca "pysen"

Hade en helmysig helg med dig älskling! :)

Du är totalt bäst. Lämnar dig aldrig för något!

ALDRIG! <3

2008-10-22 @ 20:56:10
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/
Postat av: marre

de hade jag oxå :P

lämnar aldrig dig heller hjärtat <3

love you <3

2008-10-25 @ 04:26:32
URL: http://lillasyster89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0