Veckan

Nu va de helg igen :) Har haft praktik hela denna vecka, det har varit riktigt skoj i vissa fall, men ibland råkar de va ruskigt tråkigt. Var inne på att  byta praktik plats i början, men sen ändrade jag mig. Hela veckan har varit helt okej, varit me Becca rätt mycke och har tränat :)
Men kan säga att jag är riktigt slut i hela kroppen efter den här veckan, tur att man är ledig nu. Så har man nya krafter till nästa vecka. Men blä ska börja med att trycka in gipsbruk i ett hål :( de va inte speciellt kul om man säger så.
Men men, vad ska man göra. De går ju ändå rätt fort.
Juste, Emma klippte mig igår :P de vart riktigt fint :)
Saknar sötnos nu :( Hoppas vi ses på lördag nu.

Imorgon kommer de va en av dom värsta dagarna i mitt liv, jag orkar inte :(



Kommentarer
Postat av: rebecca

älskling, im here for you!

2008-11-07 @ 18:19:27
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0