Söndag igen :(

I fredags började jag min dag med att åka till skolan och snacka med mig lärare :(
De sög riktigt hårt, men va fan allt fixar vi nästa termin. orkar inte tänka på de nu.
Är lite svårt att hinna rätta till allt på 3 veckor.
Men efter skolan så åkte jag Fredrik och Jesus till slussen och käkade :) De va riktigt gott :P
Åkte till Tumba och mötte Becca, vi gick till hennes skola och så satt jag och lyssnade på henne när hon sjöng :)
När hon hade slutat gick vi till Centrum och där mötte vi Johan :) De va riktigt länge sen :)
När vi hade snackat klart med honom gick vi till Ica och köpte ett ljus som jag skulle tända för min mormor på kyrkogården. De va 2 veckor sen hon begravdes :(
Saknar dig mitt hjärta, de är tomt utan dig vid våra sidor. Mormor kom tillbaka :(





Efter de blev vi hämtade i Tullinge av Stefan och så åkte vi hem till mig för att käka mat :)
De vart lamfile med klyftpotatis :)

I lördags var jag hos min storasyster och hälsade på ett tag, Joar roade oss nästan hela tiden :) Snutten :P
När jag kom hem städade jag huset och sedan käkade jag Tacos.
Efter maten kom Stefan och hämtade mig så åkte vi ner till Statoil en sväng och sedan åkte vi runt lite innan vi skulle hämta Becca. Vid 9 åkte vi och hämtade Becca sen åkte vi hem till mig och kolla på tv :)

Idag söndag vet jag inte vad jag ska göra men något lär hända :)



Snö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0