Söndag

Kan man ha en värre söndag, har jobbat ute nästan hela dan och efter de har jag inte gjort ett skit :(
Pratade lite me Fredrik en liten stund bara :) Har inte träffat honom på 1 vecka nu och de kommer ju bli längre eftersom vi inte ska till skolan på ett tag, nu när vi har praktik i 4 veckor. Är glad att jag har dig Fredrik du är en av mina bästa vänner, men du är inte alltid världens snällaste. Kan bli riktigt sur på dig ibland, men du är den bästa kill kompisen :)
Ska gå upp halv 5 i morgon, och resten av veckorna blir de att gå upp 4.
Bara för att jag kom på att de är mormors begravning på fredag så kan jag inte sluta tänka på de :(
Jag orkar verkligen inte gråta mer, de gör så ont :(
Dessan och Becca har lovat att möta mig utanför kyrkan på fredag, de ska bli skönt att dom kommer finnas där :)
Hoppas bara på att jag kan hitta på något roligt att göra senare på kvällen så jag slipper sitta hemma och deppa :(
Nä, nu ska jag gå ut och röka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0