Lördag :)

Nu sitter man hemma hos Farmor i Östersund på Försön och festar lite, hon fyller 75 år idag :)
Vi kom hit igår runt kl 11:) Jag och Kakan gick in till stan och där hittade jag ett par skor som mamma betalade :)
Idag var vi uppe hos Mats och kollade på hans rökeri, det var jätte fint. Speciellt vikinga målningen på väggen.
Efter det åkte jag, Kakan och mamma till stan och gick runt lite :) Kakan fick likadana skor som mig :)
Jag hittade en jätte fin stickad klänning på BIKBOK som verkligen satt jätte snyggt, men den klia :( Men jaghar inte råd att köpa den heller :(
Men ni ska jag fortsätta dricka mitt vita vin :P

Kommentarer
Postat av: rebecca

gör de du :) fortsätt drick ditt vin.

love you. Hälsa alla. <3

2008-11-29 @ 18:17:15
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0