Fredag / Lördag

Fredag: Vaknade och åkte med mamma till vårdcentralen för att ta blodprov :( Men det gick jätte bra när de väl var gjort.
Höll på att börja gråta innan medans jag fick vänta :( Men kan säga att bedövningen var de bästa.
Efter det åkte jag hem och sov några timmar, sedan blev jag väckt av Dessan :( Så gick upp och åkte sedan ner till centrum för att shoppa lite :P Köpte ett par byxor, ett linne och en väska :)
Efter de åkte jag och Dessan hem till henne och färgade hennes hår :P När vi var klara åkte åkte vi hem till mig och käkade tacos med Becca, Kakan och Tommy. Senare kom Sandra och efter de kom sötnosen :)
Hade en jätte mysig kväll / natt med dig <3

Lördag: Vaknade brevid sötnosen!
Gick upp och käkade, sen mötte jag Dessan så gick vi hem till mig och kollade på Mamma Mia igen ;) Sedan gick jag och Dessan och mötte lilla plutten Becca :) Så fortsatte vi att kolla på filmen hemma hos mig.
Blev rätt mobbad utav brudarna :( Men jag tänker fan inte ta åt mig, bara så ni vet :)
Så nu sitter jag med Dessan, Becca och Elin och väntar på att maten ska bli klar så jag Dessan och Becca kan äta och sedan gå hem till Beccas pappa :) Efter de ska vi ner till Ica och handla och sedan hem till Dessan för att kolla på film.

Dessan och Becca hade en liten match i sängen, Becca vann säger hon, hehe men vet inte vem de va :P


Kommentarer
Postat av: rebecca

jag vann! och kommer alltid att göra :D

Dessan är en klenis! :)

2008-11-02 @ 18:56:04
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0