Då va de Onsdag igen :)

haha, vilken seg dag de har varit idag. Vaknade kl 14.00 typ.
Åkte till Tumba och mötte Dessan, fast fick stanna på Pressbyrån först för att köpa cigg till Dessan å mig :P
Sedan gick jag till Tb´s för att möta damen där hon satt och spelade med Emelie.
Efter att jag hade varit där en sväng åkte jag hem och sedan fick jag åka ner till Tumba igen för att möta mamma.
Vi gick in på Hemtex för att köpa en filt till mig :) Den är jätte fin och mysig :P
Hehe när jag stod och väntade på bussen så av en jävla konstig anledning så halkade jag och slog mig under ögat med mobilen, så nu har man ett litet blåmärke :( De gör fan rätt ont. Men måste säga att jag hade världens lust att sätta mig ner och as garva, för de va så jävla klantigt :) Säger bara "HAHAHAHAHAHAHAHAHA"
I morgon ska jag åka förbi jobbet och lämna mina tidspappren så chefen kan skriva på dom, sedan blir de att sätta sig på Vårdcentralen och vänta på en läkare. Mina utslag har bara blivit värre, ni skulle bara se :(
Tjo hej leverpastej :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0